FAQ's
Meest gestelde vragen
Zijn de prijzen van luxekoelers.nl inclusief gravure?
Ja, een basisgravure (tot ongeveer 10 woorden of eenvoudig logo) is inbegrepen. Voor extra wensen rekenen we een meerprijs. Dit overleggen wij altijd voor we starten met graveren.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We leveren binnen 2-4 werkdagen na akkoord op het voorstel. Spoed? Neem vooraf contact op.
Kan ik een gegraveerde koeler retourneren?
Omdat het maatwerk is, is retourneren niet mogelijk. Controleer je voorstel dus goed vooraf!
Krijg ik een voorbeeld van de gravure?
Ja, je ontvangt een digitaal voorstel. We graveren pas na jouw goedkeuring. Dus geef je aanpassingen door en je ontvangt een nieuw voorstel tot jij tevreden bent.
Hoe neem ik contact met jullie op?
Mail naar info@luxekoelers.nl. We reageren ook buiten kantooruren.
Vragen per categorie
Graveren & Personalisatie
Graveren of bedrukken – wat doen jullie?
Wij graveren met precisie. Geen inkt, maar een blijvend resultaat door een kras- of brandtechniek.
Is de gravure op mijn koelers permanent?
Ja. Gravures zijn onuitwisbaar, slijtvast en een elegant onderdeel van het ontwerp.
Kan ik een eigen tekst of logo laten graveren?
Zeker. Je kunt tekst, initialen of een logo aanleveren voor een persoonlijke touch.
Krijg ik een voorbeeld van de gravure?
Ja, maar dit is geen geautomatiseerd proces. Het kan dus rond het weekend een paar dagen duren. We starten pas na jouw akkoord.
Kunnen jullie mij helpen een creatieve gravure te bedenken?
Wij hebben 30 jaar ervaring met graveren en hele leuke opdrachten uitgevoerd. Denk aan een handtekening, een kindertekening, ontwerpen van huizen of boten en vingerafdrukken.
Bestellen & Levertijd
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Onze standaard levertijd is 3-5 werkdagen. Voor spoedbestellingen: neem contact met ons op (bij voorkeur per mail).
Wat als ik niet reageer op het graveervoorstel?
Dan ligt je bestelling stil. Check je inbox én ongewenste e-mail goed om vertraging te voorkomen.
Kan ik meerdere koelers tegelijk bestellen met gravure?
Ja graag zelfs, voor grotere aantallen kunnen wij een offerte maken.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dat kan bij ons graveerbedrijf in Blaricum, tijdens openingstijden of op afspraak.
Ik wil meer bestellen dan de voorraad op de webshop. Kan dat?
In dat geval kunnen we overleggen hoe snel wij de koelers wel kunnen leveren. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Retour & Productinformatie
Kan ik een gegraveerde koeler retourneren?
Nee, gegraveerde artikelen zijn maatwerk en kunnen niet geretourneerd worden.
Mijn metalen koeler heeft kleurverschil. Is dat normaal?
Metaal kan subtiel verschillen in kleur of structuur. Graveren benadrukt juist die unieke eigenschappen.
Kan ik beide zijden van een koeler laten graveren?
Ja, dat is mogelijk. We stemmen dit vooraf met je af. Hiervoor geldt wel een meerprijs.
Wat als ik een fout ontdek in mijn opgegeven tekst?
Meld het vóór goedkeuring van het voorstel. Wij sturen dan een nieuw voorstel en wachten dan weer op jouw goedkeuring.
Kan elk logo worden gegraveerd?
We beoordelen elk logo op graveerbaarheid. Indien nodig passen wij iets aan voor een optimaal resultaat. Als er teveel details zijn kan dat de duidelijkheid en het eindresultaat beïnvloeden. Ook dit overleggen wij met je.
Contact & Showroom
Kan ik de koelers vooraf bekijken?
Ja, je bent welkom in onze showroom in Blaricum tijdens de openingstijden.
Wat zijn de openingstijden?
Dinsdag t/m vrijdag van 13.00 – 17.00 uur. Andere tijden op afspraak.
Geven jullie advies over gravures?
Wij maken wat de klant in de bestelprocedure opgeeft, maar als wij twijfelen over het beste eindresultaat nemen we contact op.
Kunnen jullie ook zakelijke cadeaus verzorgen?
Ja, we verzorgen luxe relatiegeschenken op maat, inclusief logo en persoonlijke gravure. Voor grotere aantallen kunnen wij een offerte sturen.
Hoe neem ik contact met jullie op?
Je kunt ons bellen. Luxe koelers is onderdeel van Damen Graveert en zo nemen wij de telefoon ook op. We zijn telefonisch soms minder goed bereikbaar omdat we tijdens het graveren niet afgeleid willen worden. Mailen heeft onze voorkeur: info@luxekoelers.nl